7 rzeczy do zrobienia jeszcze tej wiosny

Do lata coraz bliżej! Jakiś czas temu, wędrując po sieci, napotkałam się na wpis Mega Pozytywnej o tym, co jej zdaniem warto zrobić wiosną (dla ciekawych: (http://mega-pozytywna.pl/7- rzeczy-do- zrobienia-wiosna/). Postanowiłam więc przygotować własną listę – kto wie, może Wam również spodobają się moje pomysły i wprowadzicie je w życie jeszcze przed nadejściem lata?


1. Przemeblowanie w mieszkaniu

Nie planuję wymieniać mebli ani robić generalnego remontu. Zaplanowałam jednak odświeżenie mieszkania – pomalowanie ścian na jaśniejsze kolory oraz pozbycie się starych szpargałów, które zabierają miejsce i zbierają kurz. Im więcej przestrzeni, tym więcej wolności!

2. Poprawienie formy

Nie, nie zamierzam testować żadnej dziwnej diety-cud. Chcę po prostu wzmocnić i uelastycznić ciało. Postanowiłam więc przesiąść się na rower oraz codziennie spacerować. Jeśli znajdę czas – na pewno będę także uczęszczała na basen – w końcu nic tak nie ochładza, gdy robi się gorąco!

3. Spotkanie z dawno niewidzianym znajomym

Ja mam w planach odwiedzić koleżankę, która jakiś czas temu wyjechała za granicę. O kontakty z innymi trzeba dbać – nawet, jeśli wymaga to od nas wysiłku!

4. Bardzo długi spacer z ukochanym

Romantyczna randka w promieniach wiosennego słońca to coś, o czym myślałam całą zimę, kiedy to wraz z moim lubym spędzaliśmy czas przed telewizorem. Planujemy wybrać się więc pieszo gdzieś daleko, bez celu i trasy. Wam również to polecam!

5. Przeczytanie przynajmniej trzech książek o rozwoju osobistym

Czytanie większości osób kojarzy się bardziej z zimową porą – wiosną nie chcę jednak zaniedbać tego, na czym najbardziej mi zależy – własnego rozwoju. Postawiłam sobie za cel przeczytanie co najmniej trzech wartościowych książek. Mam nadzieję zrobić to w parku, wśród śpiewu ptaków!

6. Wsparcie środowiska naturalnego

Z jednej strony wiosną dostrzegamy za oknami ogromną ilość zieleni, z drugiej – są regiony Polski, gdzie drzew i krzewów jest jak na lekarstwo. Razem możemy to zmienić – zachęcam więc każdego do posadzenia drzewka, wparcia fundacji, która pomaga zwierzakom lub… adoptowania psiaka, jeśli macie taką możliwość.

7. Pisanie ciekawych postów na blogu :)

Wpis o tym, dlaczego zdecydowałam się prowadzić bloga pewnie niedługo się tutaj pojawi. Wyzwaniem dla mnie jest jednak pisanie systematyczne oraz precyzyjne dobieranie słów, by przekazać wszystko to, co chodzi mi po głowie. Niech więc wiosna będzie czasem rozwoju – także tego blogerskiego. Ja będę pisać, a Wy – komentujcie, jak Wam się podoba!

Komentarze

  1. Rzeczy konieczne do zrobienia! Ja podpisuję się pod poprawieniem formy, długim spacerem z ukochanym i czytaniem książek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe posty przykuwają mój wzrok :) powodzenia!
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podobają :) To daje motywację do dalszej pracy

      Usuń
  3. Latem człowiek jest bardziej zmotywowany niż przez wszystkie inne pory roku. Najlepszy czas do działania :) ja dzisiaj zrobiłam ogromnie długą listę rzeczy do zrobienia i działam

    OdpowiedzUsuń
  4. Należę do osób, które lubią co jakiś czas przemeblować mieszkanie. Zmiana otoczenia sprawia, że czuję się lepiej, mam wrażenie, że wszystko jest poukładane, a ja mam więcej chęci do działania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam robić przemeblowania. Czuję się jak w nowym miejscu, aż chce się sprzątać i dbać o tę przestrzeń :)

      Usuń

Prześlij komentarz