7 rzeczy do zrobienia w lipcu

Lipiec to chyba mój ulubiony miesiąc – zieleń jest świeża, soczysta, a dni są naprawdę długie. Postanowiłam więc przygotować listę 7 rzeczy, które BARDZO chcę w tym miesiącu zrobić. Może się przyłączycie? ;)

1. Wycieczka rowerowa

Lato to czas, kiedy można w przyjemny sposób zadbać o kondycję. Wsiądź więc na rower i jedź w nieznane, zielone tereny… Kto wie, może spotkasz kogoś ciekawego, kto tak jak Ty ceni wysiłek fizyczny i kontakt z naturą? Nie zapomnij zabrać zdrowych przekąsek.

2. Pójście na odkryty basen

Wypad do aquaparku z odkrytymi basenami to taka „wprawka” przed urlopem i ostateczne pożegnanie chłodnych dni. Ja na pewno się tam wybiorę.

3. Impreza w plenerze

W moim przypadku będzie to raczej skromne party na tarasie, ale i tak wiem, że będzie ekstra. Lipiec jest wprost idealną okazją do tego, by nadrobić towarzyskie zaległości i… wysączyć drinka pod gwiaździstym niebem.

4. Na jagody

Nie wiem jak Wy, ale ja MEGA lubię korzystać z tego, co oferuje nam natura. Jak co roku wybiorę się z rodziną na jagody ;) Jest przy tym sporo frajdy, a jedzenie jagód prosto z krzaczka sprawia mi wręcz dziecięca radość. No i później można z tych jagód zrobić naprawdę pyszne i zdrowie jedzonko.

5. Owocowo-warzywny detoks

Już niedługo będziemy wbijać się w bikini – czas więc pozbyć się zbędnego tłuszczyku i dodać blasku zmęczonej skórze. Poza tym, w sklepach jest coraz więcej świeżych płodów rolnych. Polecam więc trzy dni na diecie owocowo-warzywnej. Efekty są zniewalające.

6. Upiększenie balkonu lub ogrodu

Jeśli lipiec będzie ciepły – a taki podobno ma być – to warto spędzać jak najwięcej czasu na świeżym powietrzu. Aby przebywanie na balkonie, tarasie czy w ogrodzie było jeszcze większą przyjemnością, spróbujcie posadzić kilka nowych roślin lub przemyśleć zakup nowego oświetlenia. Ja będę w tym roku eksperymentowała z miniaturowym warzywniakiem

7. Spełnienie jednego marzenia


Każdy zrealizowany cel przybliża nas do stworzenia życia, jakie chcielibyśmy mieć. Ja podjęłam decyzję o założeniu i systematycznym prowadzeniu bloga. Ty możesz zdecydować się na skok ze spadochronem, wyjazd na festiwal muzyczny albo zapisanie się na wakacyjny kurs języka. Wykorzystajmy nadchodzące letnie dni w pełni.

Komentarze