7 pomysłów na imprezę latem

Jesteśmy już w połowie sierpnia. Wakacje to czas, w którym bawimy się więcej niż kiedykolwiek, więc warto maksymalnie wykorzystać ten okres. Moi znajomi ciągle organizują jakieś spotkania. Ja również mam coś w planach. Przyszło mi do głowy kilka pomysłów na imprezę latem. Może pomożecie mi wybrać?


  1. Piknik

Zawsze marzył mi się piknik z prawdziwego zdarzenia. Taki wiecie… z kocem w kratę i ogromnym koszeniem piknikowym. Kosz już kupiłam i naprawdę wygląda pięknie :) Zakup koca jeszcze przede mną.
Piknik to oczywiście pomysł, który nieco bardziej spodoba się kobietom. Byłby więc to babski dzień, a każda z nas przygotowałaby na to spotkanie coś pysznego. Przyznam, że marzą mi się pyszne gofry z dżemem i domowa lemoniada.
  1. Hawajska

Z hawajską pizzą (której prawdopodobnie nikt nie lubi) i hawajskimi naszyjnikami. Ale przyznam, że ten pomysł jest jeszcze niedopracowany. Wyobrażam sobie tutaj imprezę na zewnątrz, drinki z parasolkami i przyjemną, luźną atmosferę.
  1. Noc z planszówkami

Zbieram znajomych i będziemy grać w Monopoly. A jak mamy grać w Monopoly to zapowiada się dłuuuuuga noc. A jeśli to już nam się znudzi to zawsze mam w zanadrzu jeszcze kilka pomysłów.
Z resztą zawsze najlepiej bawimy się, przyklejając sobie do czoła karteczkę z postacią i grając w “Zgadnij kto”.
  1. Grill

Może typowe, ale nigdy się nie znudzi. Jeśli nie wiecie dlaczego, to zapytajcie jakiegoś mężczyzny, czemu karkówka z grilla jest dobra na wszystko :)
Oczywiście nie zapomnimy o węższym gronie wegetarian, którzy zjedzą pyszną cukinię albo nadziewaną paprykę.
  1. Impreza taneczna

Nie wiem jak Wy, ale ja dosłownie uwielbiam tańczyć. Najchętniej co tydzień wychodziłabym z domu specjalnie po to, żeby zaszaleć na parkiecie. Niestety, to niemożliwe. Ale moi znajomi dobrze wiedzą, że jeśli wpadają do mnie na imprezę, to prawdopodobnie będą sobie mogli potańczyć.
Wiadomo, że nie wszyscy rwą się do tańca, ale każde towarzystwo da się rozruszać. Moim sposobem jest rozgrywka z pomocą konsoli. Kroki do wykonania pokazują się na ekranie, więc taki taniec nie wymaga zbyt dużo kreatywności, a często jest przy tym niezły ubaw.
  1. Maraton filmowy

To nie jest opcja dla każdego, bo nie wszyscy są w stanie całą noc oglądać filmy i zajadać się popcornem. Na szczęście, moi znajomi lubią takie klimaty, więc ten problem mam z głowy. Wystarczy tylko wybrać tematykę, która wszystkich zainteresuje.
Pewnie jeśli zdecydujemy się na taki maraton filmowy, to w tym roku będziemy oglądać nasz ulubiony serial :)
  1. Domówka, czyli pełna dowolność

Każdy przynosi ze sobą coś pysznego do jedzenia. Do dyspozycji są planszówki i konsola. Film może czekać na obejrzenie. A mimo tylu atrakcji pewnie skończy się na długich, nocnych rozmowach. I to jest chyba najlepszy pomysł na imprezę latem.

Komentarze